hiburan-cangehgar

Bobodoran Sunda, Cangehgar, Tatarucingan, Heuheureuyan

Jangan serius-serius amat ah, ntar cepat tua…ayo kita ramaikan halaman ini dengan joke/ lelucon, kisah lucu, video lucu, tatarucingan, anekdot, heuheureuyan, bobodoran sunda, cangehgar, dll..kirim ke dpw.ldii.jbr@gmail.com atau ke: info@jabar.ldii.or.id ditunggu ya… 🙂

Sementawis (sementara,red), mangga (silahkan, red) nyanggakeun (kami persembahkan,redHumor/ bobodoran Sunda – CANGEHGAR (Carita Ngeunah & Segar). Asal bobodoran ini dari RADIO RAMA FM 104.7 Bandung.  ” SAATNYA CANGEHGAR “, lumayan pikaseurieun. Untuk mendownload/ mengunduhnya silahkan klik tautan di bawah ini CANGEHGAR A dst….!

CANGEHGAR A CANGEHGAR B CANGEHGAR C CANGEHGAR D CANGEHGAR E CANGEHGAR F CANGEHGAR G CANGEHGAR H CANGEHGAR I CANGEHGAR J CANGEHGAR K CANGEHGAR L CANGEHGAR O

Berikut contoh eusi (isi) bobodoran sunda cangehgar, judulna :  “Puisi Hitut” (puisi kentut) :

Jalma jujur (orang yang jujur)
Jalma nu daek ngaku mun geus hitut (orang yang mau mengaku setelah kentut)

Jalma teu Jujur (orang yang tidak jujur)
Jalma nu hitut tuluy nyalahkeun batur (orang yang kentut lalu menyalahkan orang lain)

Jalma belegug (orang yang bodoh)
Jalma nu nahan hitut mangjam-jam lilana (orang yang suka menahan kentutnya sampai berjam-jam lamanya)

Jalma nu berwawasan (orang yang berwawasan)
Jalma nu apal iraha kuduna hitut (orang yang tahu kapan seharusnya kentut)

Jalma nu Misterius (orang yang misterius)
Jalma nu hitut tapi batur euweuh nu nyahoeun (orang yang kentut tapi orang lain tidak ada yang tahu)

Jalma nu sok gugup (orang yang suka gugup)
Jalma nu ujug-ujug nahan hitut mun keur hitut (orang yang tiba-tiba menahan kentut saat sedang kentut)

Jalma nu Percaya Diri (orang yang percaya diri)
Jalma nu yakin yen hitutna seungit (orang yang yakin bahwa kentutnya wangi)

Jalma nu Sadis (orang yang sadis)
Jalma nu hitut bari dibekep ku leungeun tuluy dibekepkeun ka irung batur (orang yang kentut kemudian dibekapkan ke hidung orang lain)

Jalma nu Isinan (orang yang pemalu)
Jalma nu hitutna teu disada tapi ngarasa isin sorangan (orang yang kentutnya tidak bersuara tapi merasa malu sendiri)

Jalma nu Strategic (orang yang stratejik)
Lamun hitut sok bari seuri ngagak-gak meh nutupan sora hitutna (orang yang kentut sambil tertawa keras untuk menutupi suara kentutnya)

Jalma nu Bodo (orang yang bodoh)
Lamun geus hitut tuluy narik napas keur ngagantian hitutna nu kaluar (orang yang kentut kemudian menarik nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar)

Jalma nu Pedit (orang yang pelit)
Lamun hitut dikaluarkeun saeutik-saeutik nepi ka disada tit..tit..tit…(orang yang suka kentut sedikit-sedikit sampai terdengar bunyi tit..tit..tit..)

Jalma nu Sombong (orang yang sombong)
Jalma nu sok ngambeuan hitutna sorangan (orang yang suka mencium kentutnya sendiri)

Jalma nu ramah (orang yang ramah)
Jalma nu sok resep ngambeuan hitut batur (orang yang senang/gemar menghisap/ mencium kentut orang lain)

Jalma nu tara gaul (orang yang tidak suka gaul)
Mun hitut sok bari nyumput (kalau kentut sambil sembunyi)

Jalma nu Sakti (orang yang sakti)
Mun hitut bari make tanaga dalem (bila kentut sambil memakai tenaga dalam)

Jalma nu pinter (orang yang pintar)
Jalma nu bisa nyirian hitut batur (orang yang bisa menandai kentut orang lain)

Jalma nu sial (orang yang sial/apes)
Mun hitut kaluar jeung bukur-bukurna…(kalau kentut keluar beserta isinya)

 

CERITA LUCU

DOKTER VS SINSHE :

Karena terkena penyakit kelamin, Budi pergi ke dokter Engky spesialis penyakit kulit kelamin… Setelah diperiksa, dokternya bilang.. ”Ini penyakit berbahaya… kelamin bapak musti di amputasi supaya tdk menjalar kemana2” Budi.. pun langsung lemas dan nyaris putus asa.. dia minta waktu utk berpikir… Saat pulang..Budi melewati praktek sinshe Hwie, sinshe tradisional.. lalu Budi masuk kesana.. Setelah melihat penyakitnya.. Sinshe : “waa.. ini emang penyakit belbahaya dan langka.. loe dah pigi ke doktel..  ??” Budi : “iya udah ngkoh.. kata dokter musti di amputasi” Sinshe : “haiyaa., dasal doktel mata luitan.. Sikit-sikit opelasi… sikit-sikit amputasi… mau luit aja… ini tilak pellu li amputasi laaaahhh. !!” Mendengar itu Budi pun lega.. dan sgt gembira..\=D/ Budi : Jadi kelamin saya Gak perlu diamputasi..??”:D Sinshe : “Minum lamuan ini aja, tlus ni salep di oles ditempat yg sakit…. tilak pelu li potong,… tunggu tiga hali aja. Budi : sembuh ya ngkoh..?? Sinshe : haiyyaa,,nanti copot sendili..!;) Budi : >:O X_X 🙁 :'(…

Ide Bahan Alternatif Pembuatan Koteka Suku Asmat

By FirstadianIil  May 02, 2013 Madus pada suatu waktu berkesempatan pergi berkunjung ke Papua. Dan di sebuah perkampungan Suku Asmat, Madus melakukan tanya jawab dengan salah seorang yang Kepala Adat: Madus: Maaf Pace, boleh saya tau, koteka itu bahannya dibuat dari apa ya? Kepala Adat Asmat: Oh koteka itu terbikin dari semacam terong hutan yang dipanaskan menggunakan kayu bakar hingga airnya habis dan kering. Madus: Setelah kering lalu diapakan, Pace? Kepala Adat Asmat: Setelah kering isinya dibuang, dipakai, dan jadilah koteka seperti yang anda liat sekarang ini. Madus: Oh gitu ya, saya baru tau, Pace. Tapi ngomong-ngomong, apa nggak bisa digunakan bahan lain yang menurut saya sama kuatnya setelah diproses dengan cara yang sama seperti terong hutan tadi? Misalnya “daun pisang”, Pace? Kepala Adat Asmat: Maaf barusan kurang jelas terdengar oleh saya. Bahan lain yang anda sebut itu apa ya? Madus: Oh itu, “daun pisang. Bisa nggak misalnya koteka dibuat dari “daun pisang: gitu, Pace? Kepala Adat Asmat: “Daun pisang”? Helllooowww, apa anda pikir “barang berharga” Orang Asmat itu “lontong”? @Madus nggak sadar telah melecehkan “lontong” eh barang yang sangat-sangat berharga Suku Asmat

Sumber: http://jokes.web.id/read/?r=1305014#ixzz2SVIVJiFn

Cerita Si Onyod Yang Naik Bis Kota Salah Jurusan

By w124ers  Apr 26, 2013

Onyod yang sedang TELER naik bis kota, dan kebetulan duduk bersebelahan dengan perempuan setengah tua (estewe) bernama Odah,,,

Odah sebenernya merasa risi dan terganggu dengan kehadiran si Onyod ini, apalagi dari mulutnya tercium bau alkohol yang sangat-sangat menyengat,,,

“Si Akang kayanya lagi mabok ya,,,?” Odah iseng-iseng dan sambil berbasa-basi bertanya kepada Onyod.

Ditanya seperti itu Onyod hanya bisa mengangguk pelan, nggak mampu berkata-kata,,,

Odah dengan bahasa halus mencoba memberi pencerahan ke Onyod: “Makanya, Kang,,,! Berhentiin atuh kebiasaan mabok-mabokan teh,,,! Nggak bagus buat kesehatan, mengganggu kenyamanan orang lain juga. T’rus apa si Akang mau KE NERAKA gitu,,,?”

Ngedenger kata KE NERAKA mendadak-sontak si Onyod berdiri terhuyung-huyung ke arah pintu depan bis kota, dan berteriak keras ke arah supir bis kota:

“Pinggiiir,,,! Pinggir, Mang Supiiir,,,! Hik,,,! Kayanya gw salah salah naik bis deh,,,! Hik,,,! Gw itu mau ke Cicaheum, mau kerumahnya Kang Murkisid,,,! Hik,,,! Bukan mau ke NERAKA, Mang Supiiir,,,! Hik,,,!”

#Onyod, Onyod, ternyata elu ngedengerin kata-kata si Odah sambil nggak mikir siiih,,,!#

Sumber: http://jokes.web.id/read/?r=1304210#ixzz2SVFU6jZW
Cerita Seorang Ustadzah yang Tidak Pernah Menolak Poligami

Ustadzah : “Saya tidak pernah menolak hukum poligami.”

Jamaah : “Wah, ustadzah hebat!”

Ustadzah : “Saya Mendukung & tidak pernah melarang para suami untuk menikah lagi.”

Jamaah : “Wah, ustadzah benar-benar faham. keren & berkelas deh..”

Ustadzah : “Yang penting…”

Jemaah : “Yang penting adil kan ustadzah?”

Ustadzah : “Bukan!!!  

                       yang penting…

                       ” bukan suami saya…!!!”

Jemaah : haiyya “????” gubrakkk!!! ngajongkeng..!

 

TATARUCINGAN (TEBAK-TEBAKAN) SUNDA

” SASATOAN”
* Hayam naon anu sukuna hiji? (Hayam nu keur jengke)
* Hayam naon anu sukuna sarebu? (Hayam keur pawey)
* Hayam bodas, naonna anu hideung? (Kalangkangna)
* Gajah tumpak beca, gede naonna? (Gede bohongna)
* Oray naon anu teu bisaeun ngaleor? (Oray nu ngalegleg linggis)
* Awakna leutik pisan, sirahna gede pisan. (Sireum make helm)
* Sapi naon anu bau? (Sapiteng, maksa tina septic tank)
* Sapi naon anu bisa ngebut (sapida balap)
* Manuk naon anu jangjangna dina suku, sirahna dina suku? (Manuk anu katincak)
* Monyet naek kana tangkal kai, tinggal naonna? (Tinggal turunna)
* Sato naon anu sukuna dina sirah awakna dina sirah? (Kutu)
* Naon sababna lamun anjing keur lumpat sok ngalieuk bae ka tukang? (Sabab teu make kaca spion)
* Aya manuk 10 ditembak hiji, tinggal sabaraha? (Euweuh hiji-hiji acan da kaburu hiber)
* Sato naon anu pangleutik-leutikna sadunya? (Incuna kuman nu teu dahar saminggu)
* Aya anjing begang, anjing lintuh, anjing jangkung, anjing pendek, jeung anjing edan rek nyokot tulang. Pangheulana anjing mana? (Anjing baseuh)
 * Sapi naon anu bisa ngarayap dina tembok? (Sapiderman)
* Hayam naon anu isuk-isuk tara kongkorongok? (Hayam paeh)
* Gajah keur ulang taun. Sakumna sasatoan geus daratang, iwal ti titinggi, naon sababna? . (Sabab make sapatu heula, lila (loba teuing sukuna)
*  lauk naon anu bisa hiber? (Lauk Indosiar)
* Kuda naon anu teu bisa lumpat? (Kuda nu dicangcang)
* Hayam naon anu sok diteangan ku jelema? (Hayam leungit)
* Naon bedana onta jeung kangkung? (Onta mah di Arab, kangkung mah diurab)
* Kalong naon anu pinter maen bal? (Kalonggak beckham ya…Del Piero)
* Gajah naon anu sukuna dua? (Gajah nu keur keprok)
* Leutik bodas pikasieuneun. (Sireum nu napel dina huntu maung)
* Oray hejo panonna loba. (Peuteuy)
* Hideung, leutik, bahaya. (Sireum napel dina bom)
* Kumaha ngabedakeun sirah cacing jeung buntut cacing? (Eleketek heula, nu seuri eta huluna)

 

“BAHASA”

Bahasa Arabna buah-buahan = Alpukat
Bahasa Arabna Permadani = Alketip
Bahasa Arabna Kalender = Almenak
Bahasa Arabna Parabot dapur = Almunium

Basa Jepangna nu Reuneuh renang =  Kukira Kura kura

Basa Jepangna Botak =  Karineke

Basa jepangna Naek Motor = Suzuki kutaiki

Basa Arabna Ombeh =  Ala an Taina

Basa Arabna Kopeah =  Waddahuulu

Basa Cinana Leupas =  Cing Cuang Cang-cang

Basa Cinana Rok =  Cing Cuang Cing Cat

Basa Jepangna Boke =  Sakurata


“BUNGBUAHAN”

* Cing pangnyebutkeun 5 rupa ngaran bungbuahan anu sok didahar tapi sakali nyebutna! (Rujak)
* Buah naon anu dipikaresep ku lalaki? Buahenol
* Bangku naon anu bisa didahar? (Bangkuang)
* Buah naon anu tara diala? (Buah murag)
* buah naon anu sok diwedak? (Kesemek)
* Boga sisit lain oray, boga makuta lain raja. (Ganas)
* Budak dugul loba kutu. (Onde-onde)
* Dicukur buluan, teu dicukur dugul. (Kadongdong)
“BARANG/PERKAKAS”
* Piring naon anu bisa dipake nempo bulan? (Piring bolong)
* Piring naon anu pangrame-ramena di Indonesia ? (Piringatan 17 Agustus)
* Jam naon anu bisa nembang? (Jamrud)
* Ku naon tukang baso nakolan mangkok? (Ku sendok)
* Soeh teu bisa dikaput, kotor teu bisa diseuseuh. (Keretas)
* Dicekek beuheungna dieleketek beuteungna. (Gitar)
* Kaca naon anu nyeri? (Kacabok)
* Kaca naon anu seungit? (Kacapiring)
* Kaca naon anu pangbeuratna? (Kacalikan gajah)
* Kaca naon anu sok disada? (Kacapi)
* Ti peuting asak ti beurang atah. (Lampu bohlam)
* Bajuna hejo, leumpangna nguriling bari udud. (Obat nyamuk)
* Sukuna hiji, panonna tilu. (Lampu setopan)
* Ka handap muka ka luhur nutup. (Seleting)
* Ditakol nyendol teu ditakol nyendol. (Goong)

* Kasur naon anu matak nyeri? (Kasura)

* Palu naon anu bisa pidato? (Pa Lurah)
“KADAHARAN”
*  Baso dibalikkeun jadi naon? (Bahe)
* Piramida di jerona aya harta karun. (Bacang)
* Leutik, bodas, panjang, teuas, lumpatna ngabelesat( Remeh napel dina kareta api nu keur maju)
* Leutik bodas ngabelesat =  Remeh napel na pesawat jet
“KANDARAAN”
* Naon sababna kareta api manjuna ngarayap? (Mun nangtung mah nabrak kapal nu keur ngapung)
* Kapal udara naon anu teu bisa ngapung? (Kapal nu mesinna ruksak)
* Sapedah naon anu bisa ngapung? (Sapedah anu ditalian kana 1000 balon gas nu keur ngapung)
“KALAKUAN/LALAMPAHAN”
* Tukang naon lamun digeroan sok lumpat ngajauhan? (Tukang maok)

Maju eleh, mundur meunang. (Nu keur lomba tarik tambang)

* Tukang naon anu teu bisa ngitung? (Tukang poto)

* Bisa naek teu bisa turun. (Haji)
* Minyak naon anu rame? (Minyaksikan pertandingan sepakbola)
* Kalimah naon anu dibaca ti hareup jeung ti tukang sarua hartina? (Kasur ini rusak)
” LAIN_LAIN”
* Naon sababna ban mobil tina karet? (Mun tina coklat pasti digembrong)
* Naon sababna ban sapedah anu tukang sok babari dugul? (Balas cape mikiran kumaha carana hayang miheulaan ban hareup) 
* Naon sababna lamun tumpak mobil sok nundutan? (Sabab banna buleud)
* Pribumi di luar ari semah di jero. ( Tukang beca jeung panumpang)
* Pare naon anu teu ngeunah? (Parea-rea omong)
* Bisa kitu barang beurat sakintal bisa jadi sapuluh kilo? (Bisa, lamun kiloanana ruksak)
* Aya balon sapuluh, bitu hiji, kempes tilu, kari sabaraha deui? (Kari 9 da nu kempes teh ditiup deui)
* Tukang naon lamun digeroan sok lumpat ngajauhan? (Tukang maok)
* Naha superman bajuna make hurup “S”? (Sabab mun XL mah bakal logor teuing)
* Hiji diala ari loba teu diala. (Huis)
* Lamun Arjuna neangan cinta, ari Bima neangan naon? (Neangan kukuna nu sok dibabawa ku tukang jamu)
* Sirahna dina beuteung, ceulina dina beuteung, beuheungna dina beuteung. (Orok nu keur dikakandung ku indungna)
* Hurup naon anu ngeunah? (Nya T)
* Lamun Superman ngapung tara ngadeukeutan panonpoe, naon sababna? (Sabab sieun S-na leeh kapanasan)
* Setan naon anu bisa nangtungkeun sepedah? (Setandar)
* Make baju lain manusa, make dudukuy lain patani. (Bebegig)110.
* Akar di luhur, pucuk di handap. (Janggot)
* Diasupkeun hejo, dikaluarkeun beureum. (seupah)
* Dicabak aya dilieuk euweuh. (Ceuli)
* Diudag lumpat didagoan cicing. (Kalangkang)
* Gunung bitu, bandera kekelebetan. (Nu keur ngakeul sangu)
* Hiber lain ku jangjang, balik lain ku suku. (Langlayangan)
* Nangkub dieusi nangkarak kosong. (Kopeah)
* Samak saheulay, lampuna mangrebu-rebu. (Langit)
* Tugu naon nu enak  (Tugo Monas..monasi goreng, monasi uduk, kumaha ilaing we)
“PIKAGEULEUHEUN”
* Diubek diteangan, geus kapanggih dipiceun. Naon? (Korong)
* Dicabak beye, ditakol ngabelentrang. (Tai kotok napel dina tihang listrik)
* Di cabak ledok di takol ngabelentrang (Tai kotok dina Katel)
* Di luar hujan angina, di WC hujan naon? (Hujan-heujeun)
* Asup tarik kaluar laun. (Leho)
* Tahu naon nu pangbauna =  Tahuntu didinya.
“RADA/agak BERBAU JORANG/ jorok terutama bagi yang suka ngeres”
* Diusapan, didengkakkeun, tuluy diasupkeun. (Kacamata)
* Di asupkeun kalah kaluar (Kancing)
“TATANGKALAN”
* Rancung lain landak, hejo lain tentara. (Kaktus)
* Tangkal naon anu sok dipikasieun? (Tangkal sampeu nu keur dipake nyumput maung)
Bantu Share Artikel ini Ya... 🙂

15 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eXTReMe Tracker